فراخوان باشگاه فولاد هرمزگان 

جذب بازیکن برای رده سنی امید 



فوتبالیست های مستعد جاسک، بشاگرد ،میناب و سیریک جهت حضور در تیم امید فولاد هرمزگان تست می دهند. 
به گزارش صبح ساحل،  فراخوان تست بازیکنان مستعد ویژه شهرستان های جاسک، بشاگرد،  میناب و سیریک جهت حضور در تیم فوتبال امید فولاد هرمزگان در محل شهرستان میناب برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت حضور در این تست می توانند تا پانزدهم مردادماه ثبت نام نمایند. همچنین تست از بازیکنان مستعد رودانی در خود شهرستان رودان برگزار خواهد شد. بازیکنان رودانی می تواند جهت ثبت نام خودشان را به محمد کریمی از مربیان به نام‌ رودان و بازیکنان مستعد جاسک، سیریک،  بشاگرد و میناب هم برای ثبت نام و حضور در تست خودشان را به محسن رحیمی مربی ارزنده مینابی معرفی کنند. هدایت تیم امید فولاد هرمزگان بر عهده دادخدا میری از مربیان خوب هرمزگانی است.
چندی پیش هم از سوی مسوولان باشگاه فولاد هرمزگان
دادخدا میری از مربیان برجسته استان به عنوان سرمربی تیم زیر ۲۱ سال این باشگاه و عباس براهویی از بازیکنان سابق آلومینیوم المهدی در لیگ برتر فوتبال کشور به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۹ سال معرفی شدند. منصور اسکندری از بازیکنان منتخب استان و تیم تربیت بندرعباس سرمربی تیم زیر ۱۷  سال و رضا پورارژنگی نیز به عنوان سرمربی تیم زیر ۱۵ سال این باشگاه فعالیت خود را آغاز کردند. هدایت تیم زیر ۱۴ سال به امیر غله بانی و تیم زیر ۱۳ سال نیز به سعید رهرو بازیکن سابق تیم آلومینیوم المهدی در لیگ برتر فوتبال کشور سپرده شد.
عمار ایل زاده سرمربی تیم زیر ۱۲ سال و جعفر غلامی سرمربی تیم زیر ۱۱ سال و اسحاق رسولی نیز سرمربی تیم زیر ۱۰ سال این باشگاه معرفی شدند. در بخش بانوان نیز لیلا یوسفی مربی با تجربه استان هدایت تیم زیر ۱۶ سال را پذیرفت و فاطمه یگانه نیز هدایت تیم زیر ۱۴ سال را بر عهده گرفت. هدایت  تیم زیر ۱۲ سال این باشگاه در بخش بانوان به فاطمه معماری و تیم زیر ۱۰ سال به نیلوفر رفیعی و هستی ناصری سپرده شد.  هدایت تیم فوتسال نونهالان را محمد حمزه پور، نوجوانان را محمود حمزه پور و جوانان و امید را محمدرضا کهوری و هدایت تیم فوتبال ساحلی امید و جوانان بر عهده  بهروز سلطانی می باشد‌.
سرمربیان انتخاب شده برای تیم های رده های سنی فولاد هرمزگان برای فصل ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ انتخاب شده اند.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها